اطلاعیه انتشار كارنامه نتایج اولیه و انتخاب رشته‌های تحصیلی در آزمون ورودی كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403

اطلاعیه انتشار كارنامه نتایج اولیه و انتخاب رشته‌های تحصیلی در آزمون ورودی كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403

اطلاعیه انتشار كارنامه نتایج اولیه و انتخاب رشته‌های تحصیلی در آزمون ورودی كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403

به اطلاع متقاضیان حاضر در جلسه آزمون ورودي مقطع كارشناسي‌ارشد ناپيوسته سال 1403 مي‌رساند، براي مشاهده نتايج اوليه آزمون خود مي‌توانند به درگاه اطلاع‌رساني سازمان ملي سنجش و ارزشيابي نظام آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمايند. براي دسترسي به نتيجه آزمون خود لازم است با یکی از روش‌های درج شماره پرونده، مشخصات شناسنامه‌اي (نام‌خانوادگي و نام، شماره شناسنامه و تاريخ تولد) يا رسید ثبت‌نامی خود را وارد نمايند.

جهت ورود سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد سال 1403، از اینجا لطفا وارد شوید.

 

آن دسته از افرادی كه بر اساس محتوای كارنامه مذكور مجاز به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي در اين آزمون شده‌اند، لازم است مطابق مفاد اين اطلاعيه نسبت به دريافت دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (شماره 2) و همچنين تكميل فرم انتخاب رشته‌هاي اينترنتي خود در موعد مقرر به ترتيب زير اقدام نمايند.

1- دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (شماره 2) اين آزمون كه شامل شرايط، ضوابط و ظرفيت پذيرش رشته‌ها است، از روز جمعه به تاريخ 1403/03/11 در درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان قابل دريافت است.
2- به متقاضیان مجاز به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي توصيه مي‌شود ابتدا نسبت به مطالعه دقيق دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (دفترچه شماره 2) اقدام نموده و با توجه به نتيجه اعلام شده در كارنامه اعلام نتايج اوليه، كدرشته محل‌هاي مورد نظر خود را استخراج و به ترتيب علاقه مرتب و پس از آن در فرم پيش‌نويس (نمونه‌اي كه به همين منظور در دفترچه راهنماي شماره 2 قرار دارد) درج نمايند و پس از اطمينان از صحت رشته محل‌هاي انتخابي خود، از روز شنبه به تاريخ 1403/03/12 تا ساعت 24:00 روز چهارشنبه به تاريخ 1403/03/16 با وارد كردن اطلاعات كارت اعتباري، شماره شناسنامه يا كد رهگيري كه در پايان ثبت‌نام اوليه توسط سيستم به متقاضی داده شده است (درج اين اطلاعات براي ورود به برنامه انتخاب رشته ضروري است) نسبت به ثبت كدرشته محل‌هاي انتخابي (حداكثر تا 100 كدرشته‌محل) و تكميل فرم مذكور اقدام نمايند. پس از تأئيد نهايي رشته‌هاي انتخابي توسط متقاضی، رسيد توسط سيستم در اختيار وی قرار داده خواهد شد، در غير اين صورت انتخاب رشته آنان تكميل نشده است.
3- متقاضیان مجاز به انتخاب رشته قبل از اقدام به تكميل فرم انتخاب رشته، بندهاي ذيل را مشاهده مي‌نمايند كه در صورت علامت‌گذاري در يكي از اين موارد به آنها اجازه انتخاب رشته داده مي‌شود. هر زمان‌ مشخص‌ شود كه‌ متقاضی‌ حقايقي را عمدی يا سهوی كتمان‌ نموده‌، در هر مرحله ‌(پذيرفته‌شدن‌، حين‌ تحصيل‌ ‌و …) كه باشد، از پذیرش در اين آزمون‌ محروم‌ خواهد شد.
1-3- اطلاعات فوق (معدل كارداني و كارشناسي، رشته و محل تحصيل دوره كارشناسي و تاريخ فارغ‌التحصيلي) مورد تأييد است.
2-3- اطلاعات فوق (معدل كارداني و كارشناسي، رشته و محل تحصيل دوره‌كارشناسي و تاريخ فارغ التحصيلي) مورد تأييد نبوده و داراي مغايرت است
3-3- حداكثر تا تاريخ 1403/06/31 در مقطع كارشناسي فارغ‌التحصيلي خواهم شد فارغ‌التحصيل نخواهم شد.


توضیحات:
در صورتي كه متقاضیان بند 3-2 را علامت‌گذاري نمايند به آنها اجازه اصلاح و ويرايش معدل، دانشگاه محل تحصيل و تاريخ فراغت از تحصيل داده خواهد شد و پس از ويرايش اين موارد و تأييد آنها، اجازه انتخاب رشته به آنان داده مي‌شود.
ب- متقاضیاني كه در رديف پذيرفته شدگان نهايي قرار بگيرند و به هنگام ثبت‌نام در موسسه محل قبولي، داراي مغايرت معدل باشند با توجه به مصوبات و دستورالعمل‌هاي مربوط ابتدا از آنان ثبت‌نام مشروط به عمل خواهد آمد و پس از بررسی وضعیت علمی چنانچه نمره قبولی را نداشته باشند، قبولی آنان لغو خواهد شد. پس لازم است متقاضیان معدل خود را مطابق مفاد بند «يادآوري هاي مهم در رابطه با معدل» مندرج در صفحه 6 دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (شماره 2) اين آزمون مورد بررسي قرار دهند تا بين معدل اعلام شده به اين سازمان و معدلي كه به هنگام قبولي ارائه خواهند نمود، مغايرتي نداشته باشند. 

 

یادآوری‌های مهم: 
1- توصيه مي‌شود، قبل از اقدام به تكميل نهايي فرم انتخاب رشته خود، توضيحات و اطلاعات مربوط به محل تحصيل، نوع دوره، ميزان شهريه و… همچنین اطلاعات مندرج در بخش پیوست‌های دفترچه راهنمای انتخاب رشته را مطالعه نموده و مد نظر داشته باشند.
2- سيستم انتخاب رشته، تا حدودي هوشمند پيش‌بيني شده كه در حد امكان خطاهاي احتمالي متقاضیان را در زمان انتخاب رشته اينترنتي به آنان تذكر دهد (به عنوان مثال: انتخاب كدرشته محلي كه متقاضی در آزمون آن شركت نكرده يا اينكه در گرايشي از گرايش‌هاي رشته امتحاني خود مجاز به انتخاب رشته نشده است و …) لذا لازم است متقاضیان نسبت به رفع خطاهاي داده شده اقدام نمايند. 

3- آن دسته از متقاضیاني كه در تقاضانامه ثبت‌نامي براي انتخاب رشته‌هاي دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي و دانشگاه پيام‌نور، اعلام علاقمندي ننموده‌اند، در صورتي كه حداقل نمره علمي لازم را براي انتخاب رشته‌هاي اين دانشگاه‌ها كسب كرده باشند، در ذيل بند الف (مشخصات ثبت‌نامي) پيغامي را مبني بر امكان انتخاب اين رشته‌ها در كارنامه اعلام نتايج اوليه مشاهده خواهند نمود. لذا اين دسته از متقاضیان در صورتي كه علاقمند به انتخاب رشته‌هاي مربوط به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي و دانشگاه پيام نور هستند، باید پس از واريز مبلغ 576/000 (پانصد و هفتاد و شش هزار) ريال بابت اعلام هر مورد علاقمندي به رشته‌هاي تحصیلی دانشگاه پیام‌نور یا مؤسسات غیرانتفاعی، از طريق سيستم اينترنتي و توسط كارت‌هاي بانكي عضو شبكه شتاب، نسبت به اعلام علاقمندي به انتخاب اين دانشگاه‌ها و مؤسسات اقدام نموده و سپس اين رشته‌ها را در فرم انتخاب رشته اينترنتي درج نمايند.
4- آن دسته از متقاضیان علاقمند به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي مراكز و واحدهاي دانشگاهي دانشگاه آزاد اسلامي، باید پس از اعلام نتيجه اوليه آزمون و دريافت كارنامه، براي اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته از تاريخ 1403/03/12به درگاه اطلاع‌رساني مرکز آزمون  دانشگاه آزاد اسلامی به نشاني www.azmoon.org مراجعه نمايند. انتخاب رشته براي رشته‌هاي دانشگاه آزاد اسلامي با استفاده از كد دسترسي مندرج در كارنامه اعلام نتايج اوليه آزمون بطور مجزا و از طريق دانشگاه مذكور انجام مي‌پذيرد. متقاضیاني كه در يكي از رشته‌هاي دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي يا دانشگاه آزاد اسلامي پذيرفته شوند، مي‌توانند به دلخواه خود منحصراً در يكي از مؤسسات ثبت‌نام و مشغول به تحصيل شوند.
5- پس از مشاهده كارنامه نتايج اوليه آزمون، آن دسته از متقاضیاني كه در خصوص مندرجات كارنامه (به غير از معدل كارداني و كارشناسي، نام رشته تحصيلي يا نام محل اخذ مدرك كارشناسي) خود سؤالي دارند، ضمن توجه به توضيحات مربوط به كارنامه كه در دفترچه راهنماي انتخاب رشته و درگاه اطلاع رسانی اين سازمان درج شده، لازم است حداكثر تا تاريخ 1403/03/15 منحصراً از طريق سيستم پاسخ‌گويي اينترنتي در درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشانی http://request.sanjesh.org اقدام نمايند. لذا از متقاضیان تقاضا مي‌شود از ارسال نامه پستي و مراجعه حضوري خودداري نمايند. بديهي است به تمامی مواردي كه از طريق ديگر يا بعد از تاريخ 1403/03/15  واصل شود، ترتيب اثر داده نخواهد شد. 

 

 

جهت انتخاب رشته صحیح و اصولی در مقطع کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ روانشناسی و مشاوره، گروه آموزشی دکتر سام خانیان با همکاری موسسه آموزش عالی آزاد آسیا برگزار می کند:

” دانشی نوین، پیشینه ای کهن “

گروه آموزشی دکتر سام خانیان با همکاری موسسه آموزش عالی آزاد آسیا با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه برگزاری کلاس های کنکور ارشد و دکتری در رشته های روان شناسی  و مشاوره ؛ برای کنکور های دکتری، ارشد، استخدامی و فراگیر و دوره های کاربردی و درمان و … می باشد.

ثبت نام انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد1403 (سراسری+آزاد)، توسط دکتر اسحاق سام خانیان آغاز شد. از اینجا لطفا وارد شوید.

  • در گروه روانشناسی، مشاوره
  • بصورت غیرحضوری (ویژه دانشجویان کل ایران)
  •  با ظرفیت محدود

 

اینستاگرام دکتر سام خانیان : Eshagh.SamKhaniyan

راه های ارتباطی با موسسه، جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام:

  • ساعت کاری موسسه:  همه روزه ۸:۰۰ الی ۲۰:۰۰
  • ثبت نام؛ تلگرام:   @MAandPhD1
  •  ثبت نام از طریق شماره ایتا و تلگرام:  09037972288

 

توجه: لازم به ذکر است تهیه فایل های آموزشی و جزوات تنها از طریق گروه آموزشی دکتر سام خانیان/ موسسه آموزش عالی آزاد آسیا؛ میسر بوده و هر گونه خرید و فروش، کپی برداری و ارسال کردن فایل ها در گروه ها و کانال ها ی مجازی، غیرقانونی و غیرشرعی بوده و از طریق مراجع قضایی پیگیری، پس از صدور حکم پیگرد قانونی برای شخص متخلف، به دنبال خواهد داشت.