اطلاعیه اعلام تاریخ ثبت‌نام در آزمون كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1404 و سی‌امین دوره المپیاد علمی- دانشجویی كشور

اطلاعیه اعلام تاریخ ثبت‌نام در آزمون كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1404 و سی‌امین دوره المپیاد علمی- دانشجویی كشور

اطلاعیه اعلام تاریخ ثبت‌نام در آزمون كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1404 و سی‌امین دوره المپیاد علمی- دانشجویی كشور

 

به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام در آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1404 در تمامي دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي و همچنين دانشگاه آزاد اسلامي و سي‌امين دوره المپياد علمي- دانشجويي کشور مي‌رساند که ثبت‌نام براي شركت در این آزمون از روز يکشنبه به‌تاريخ 1403/07/22منحصراً از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org آغاز و در روز شنبه به‌تاريخ 1403/07/28پايان مي‌پذيرد؛ لذا متقاضیان مي‌توانند در مهلت مقرر براي شركت در آزمون مذکور ثبت‌نام نمايند.
دفترچۀ راهنماي ثبت‌نام در اين آزمون هم‌زمان با شروع ثبت‌نام از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان در دسترس خواهد بود. زمان برگزاري آزمون روزهاي پنجشنبه و جمعه 2 و 1403/12/3(دوم و سوم اسفند ماه‌ 1403) است.

 

تذکر مهم: داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد ناپيوسته سال 1403 پذيرفته‌شده‌اند لازم است به نکات ذيل توجه نمايند:

پذيرفته شدگان دوره هاي روزانه (آموزش رايگان) آزمون کارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1403، چه در دانشگاه يا موسسه قبولي ثبت نام كرده و چه ثبت نام نكرده باشند، اجازه شركت مجدد در آزمون سال 1404 را ندارند. اين داوطلبان براي شركت مجدد در آزمون سال 1405 و بعد از آن، بايد تا پايان زمان ثبت نام آزمون، از دانشگاه يا موسسه قبولي انصراف قطعي دهند.

تمام پذيرفته شدگان دوره‌هاي روزانه در سال 1402 و قبل از آن که در حال تحصيل هستند، براي شركت مجدد در آزمون سال 1404، بايد تا پايان زمان ثبت نام آزمون سال 1404، از دانشگاه يا موسسه قبولي انصراف قطعي دهند. اين دسته از متقاضيان پس از اعلام نتايج نهايي در صورت قبولي در رشته جديد، بايد فرم انصراف قطعي از رشته قبلي را به دانشگاه محل قبولي ارائه دهند.

پذيرفته شدگان دوره هاي غير روزانه آزمون کارشناسي ‌ارشد ناپيوسته سال 1403 و همچنين دانشجويان شاغل به تحصيل در دوره‌هاي غيرروزانه کارشناسي ‌ارشد ناپيوسته (به شرط نداشتن مشکل نظام وظيفه براي برادران) مانند سال‌هاي گذشته مي‌توانند بدون انصراف از تحصيل و در صورت داشتن ساير شرايط و ضوابط مندرج در اين دفترچه راهنما، در آزمون کارشناسي ‌ارشد ناپيوسته سال 1404 ثبت‌نام و شرکت کنند. اين دسته از متقاضيان پس از اعلام نتايج نهايي در صورت قبولي در رشته جديد، قبولي قبلي آنان لغو خواهد شد و بايد فرم انصراف قطعي از رشته قبلي را به دانشگاه محل قبولي ارائه دهند.

 

 

” دانشی نوین، پیشینه ای کهن “

اتحاد برترین اساتید کشور
(تهران، مشهد، مازندران، اصفهان، شیراز)

 

گروه آموزشی دکتر سام خانیان با همکاری موسسه آموزش عالی آزاد آسیا با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه برگزاری کلاس های کنکور ارشد و دکتری در رشته های روان شناسی، مشاوره، علوم تربیتی ؛ برای کنکور های دکتری، ارشد، استخدامی و فراگیر و دوره های کاربردی و درمان و … می باشد.

اینستاگرام دکتر سام خانیان : Eshagh.SamKhaniyan

راه های ارتباطی با موسسه، جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام:

  • ساعت کاری موسسه:  همه روزه ۸:۰۰ الی ۲۰:۰۰
  • شماره تماس ثابت موسسه: 05137602850
  • ثبت نام؛ تلگرام:   @MAandPhD1
  •  ثبت نام از طریق شماره ایتا و تلگرام:  09037972288

 

توجه: لازم به ذکر است تهیه فایل های آموزشی و جزوات تنها از طریق گروه آموزشی دکتر سام خانیان/ موسسه آموزش عالی آزاد آسیا؛ میسر بوده و هر گونه خرید و فروش، کپی برداری و ارسال کردن فایل ها در گروه ها و کانال ها ی مجازی، غیرقانونی و غیرشرعی بوده و از طریق مراجع قضایی پیگیری، پس از صدور حکم پیگرد قانونی برای شخص متخلف، به دنبال خواهد داشت.