انتشار دفترچه ثبت نام تکمیل ظرفیت استخدامی وزارت بهداشت در سال 1403

انتشار دفترچه ثبت نام تکمیل ظرفیت استخدامی وزارت بهداشت در سال 1403

انتشار دفترچه ثبت نام تکمیل ظرفیت استخدامی وزارت بهداشت در سال 1403

شروع ثبت نام : ۲۶ شهریور 1403

مهلت ثبت نام : تا پایان روز دوشنبه ۲ مهر 1403

مرکز آزمون های جهاد دانشگاهی

 

جهت دانلود دفترچه ثبت نام تکمیل ظرفیت استخدامی وزارت بهداشت در سال 1403، کلیک نمایید.

 

چند نکته مهم در خصوص دفترچه تکمیل ظرفیت استخدامی وزارت بهداشت :

تمام سهمیه های ۵ درصد و ۲۵ درصد ایثارگران به سهمیه آزاد تبدیل شده است و همه ی داوطلبان اعم از آزاد و سهمیه دار میتوانند در این شغل محل ثبت نام کنند.

سهمیه معلولین محفوظ است و سایر داوطلبان حق ثبت نام در این شغل محل را ندارند.

مرحله تکمیل ظرفیت بدون آزمون است و داوطلبان بر اساس نمرات کتبی اخذ شده در آزمون استخدامی ۲۸ مهر وزارت بهداشت ۱۴۰۲ و سایر عوامل امتیازی جهت بررسی مدارک و مصاحبه دعوت خواهند شد(به میزان سه برابر ظرفیت)

انتخاب شغل محل جدید مجاز میباشد و ضمنا داوطلب میتواند فقط یک شغل محل را انتخاب کند.

داوطلبان غایب در مرحله آزمون کتبی،داوطلبانی که قبول نهایی شدند،داوطلبانی که در مرحله بررسی مدارک رد شدند؛حق ثبت نام ندارند(داوطلبان شغل فوریت پزشکی پیش بیمارستانی که به دلیل عدم تطبیق BMI و نداشتن گواهینامه رانندگی رد شدند،در صورت داشتن شرایط میتوانند در این مرحله ثبت نام کنند)

داوطلبانی که امتیاز کرونا و امتیاز بومی گزینی خود را ثبت نکردند و یا اشتباهی ثبت کردند،میتوانند برای اصلاح و ثبت امتیاز جدید اقدام کنند.

داوطلبانی که قبلا دعوت به مصاحبه ارزیابی تکمیلی شدند،در صورتی که متقاضیان شغل محل انتخابی برابر یا کمتر از ظرفیت تعیین شده باشد،ارزیابی مجدد برای این دسته افراد انجام نخواهد شد و بقیه داوطلبان میبایست در مصاحبه ارزیابی تکمیلی شرکت کنند‌.

 

 

 

” دانشی نوین، پیشینه ای کهن “

اتحاد برترین اساتید کشور
(تهران، مشهد، مازندران، اصفهان، شیراز)

 

گروه آموزشی دکتر سام خانیان با همکاری موسسه آموزش عالی آزاد آسیا با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه برگزاری کلاس های کنکور ارشد و دکتری در رشته های روان شناسی، مشاوره، علوم تربیتی ؛ برای کنکور های دکتری، ارشد، استخدامی و فراگیر و دوره های کاربردی و درمان و … می باشد.

اینستاگرام دکتر سام خانیان : Eshagh.SamKhaniyan

راه های ارتباطی با موسسه، جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام:

  • ساعت کاری موسسه:  همه روزه ۸:۰۰ الی ۲۰:۰۰
  • شماره تماس ثابت موسسه: 05137602850
  • ثبت نام؛ تلگرام:   @MAandPhD1
  •  ثبت نام از طریق شماره ایتا و تلگرام:  09037972288

 

توجه: لازم به ذکر است تهیه فایل های آموزشی و جزوات تنها از طریق گروه آموزشی دکتر سام خانیان/ موسسه آموزش عالی آزاد آسیا؛ میسر بوده و هر گونه خرید و فروش، کپی برداری و ارسال کردن فایل ها در گروه ها و کانال ها ی مجازی، غیرقانونی و غیرشرعی بوده و از طریق مراجع قضایی پیگیری، پس از صدور حکم پیگرد قانونی برای شخص متخلف، به دنبال خواهد داشت.