تمدید مهلت انتخاب رشته سراسری آزمون كارشناسی ارشد سال1403

تمدید مهلت انتخاب رشته سراسری آزمون كارشناسی ارشد سال1403

مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری و آزاد كارشناسی ارشد سال 1403 تمدید شد.

معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از اصلاح دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 و تمدید مهلت انتخاب رشته تا پایان روز یکشنبه 20 خرداد خبر داد.

 

اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اعلام رشته‌های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون كارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال 1403

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، دکتر علی صدر با بیان اینکه تاکنون بیش از 120هزار نفر از متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد انتخاب رشته کرده‌اند، گفت: 476 هزار و 96 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۳۶۶ هزار و 259 داوطلب مجاز به انتخاب رشته شده‌اند که ۵۴ درصد زن و ۴۶ درصد مرد هستند.
وی با بیان اینکه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته از روز 12 خرداد ماه آغاز شده و تاکنون ادامه دارد، گفت: به منظور مساعدت با متقاضیانی که تاکنون موفق به انتخاب رشته نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که مجازین به انتخاب رشته بتوانند تا پایان روز یکشنبه 20 خرداد ماه نسبت به ثبت كدرشته محل‌های انتخابی حداكثر تا 100 كدرشته‌محل اقدام کنند.
معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در مورد متقاضیان علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراكز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: این دسته از داوطلبان برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و البته انتخاب رشته برای رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از كد دسترسی مندرج در كارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون به‌طور مجزا و از طریق دانشگاه مذكور انجام می‌پذیرد.
دکتر صدر در پایان به داوطلبان توصیه کرد ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اصلاحات آن و اطلاعیه‌های منتشر شده در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، انتخاب رشته را به ساعات پایانی مهلت تعیین شده موکول نکنند.
معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور یادآور شد: متقاضیانی که قبلاً انتخاب رشته خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده نسبت به مشاهده و ویرایش کد رشته محل‌های انتخابی اقدام کنند.

جهت دریافت اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال 1403، لطفاً کلیک کنید نمایید.

جهت انتخاب رشته صحیح و اصولی در مقطع کارشناسی ارشد 1403روانشناسی و مشاوره، گروه آموزشی دکتر سام خانیان با همکاری موسسه آموزش عالی آزادآسیا برگزار می کند:

 

ثبت نام انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 1403 (سراسری+آزاد)، توسط دکتر اسحاق سام خانیان آغاز شد. از اینجا لطفا وارد شوید.

  • در گروه روانشناسی، مشاوره
  • بصورت غیرحضوری (ویژه دانشجویان کل ایران)
  •  با ظرفیت محدو

گروه آموزشی دکتر سام خانیان با همکاری موسسه آموزش عالی آزاد آسیا با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه برگزاری کلاس های کنکور ارشد و دکتری در رشته های روان شناسی، مشاوره، علوم تربیتی ؛ برای کنکور های دکتری، ارشد، استخدامی و فراگیر و دوره های کاربردی و درمان و … می باشد.

اینستاگرام دکتر سام خانیان : Eshagh.SamKhaniyan

راه های ارتباطی با موسسه، جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام:

  • ساعت کاری موسسه:  همه روزه ۸:۰۰ الی ۲۰:۰۰
  • شماره تماس ثابت موسسه: 05137602850
  • ثبت نام؛ تلگرام:   @MAandPhD1
  •  ثبت نام از طریق شماره ایتا و تلگرام:  09037972288

 

توجه: لازم به ذکر است تهیه فایل های آموزشی و جزوات تنها از طریق گروه آموزشی دکتر سام خانیان/ موسسه آموزش عالی آزاد آسیا؛ میسر بوده و هر گونه خرید و فروش، کپی برداری و ارسال کردن فایل ها در گروه ها و کانال ها ی مجازی، غیرقانونی و غیرشرعی بوده و از طریق مراجع قضایی پیگیری، پس از صدور حکم پیگرد قانونی برای شخص متخلف، به دنبال خواهد داشت.